Uudised

3. klassid käisid 8.-9. juunil esimese kooliastme lõpuekskursioonil Põltsamaal ja Torma puhkekeskuses. 09. juuni Magdalena Donerstak

3. klassid käisid 8.-9. juunil esimese kooliastme lõpuekskursioonil Põltsamaal ja Torma puhkekeskuses. Neljapäeval alustasime sõitu kell 8.15 võttes suuna Põltsamaa lossi poole. Tutvusime Põltsamaa lossi looga, nägime ajaloolist rokokootuba, kus saime teada rokokooajastu riietusest, sisekujundusest ja Põltsamaa leidudest. Maha sai peetud isegi väike rüütliturniir. Lõunatasime restoranis Oberpahlen. Edasi võtsime suuna Loopre-Lepiku Ratsatallu. Tegime ringkäigu ja tutvusime ratsatalu eluoluga, sõitsime hobuvankriga ning ratsutasime.

Viimane sihtkoht oli Torma puhkemaja. Puhkemajas saime veeta mõnusalt aega looduses. Lapsed matkasid ja omandasid looduses toimetulemise oskuseid. Koguti lõkkematerjali, tehti lõket ja grilliti. Ööbisime looduse keskel suurtes telkides ehk glämpingutes.

Oli üks ütlemata vahva reis, mida lapsed kirjeldasid kui kõige ägedamat õppereisi üldse.